sttoolearn

ساخت وبلاگ

بیمه مسئولیت مدنی به نسبت بیمه های مسئولیت آتش سوزی، بیمه مسئولیت مهندسین و… کمی جدید تر است. در گذشته در صورتی که فردی با انجام عمل خاصی به دیگران خسارتی تحمیل می نمود، مسئولیت این  خسارات با شخصی بود که عامل ایجاد آن بود، این موضوع بسیار بدیهی بود اما در شرایطی، اگر گاو، شتریا سگ شخصی، رم کرده یا به هر دلیلی به اشخاص دیگر آسیب زده و موجب تحمیل خسارات به اطرافیان می شدند، تعیین عامل خسارت ممکن نبود و مسئولیت این اتفاق و خسارات ناشی از آن را هیچ کس بر عهده نمی گرفت. از این رو، مسئولیت به دو بخش مسئولیت مدنی و مسئولیت کیفری تقسیم شد.
مسئولیت کیفری
مسئولیت کیفری،مسئولیتی است که فرد در قبال کارهای عمد خود بر عهده دارد که در واقع خود فرد به طور مستقیم در پیش آمدن آن دخیل است و شامل بیمه نمی شود.

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : بیمه مسئولیت مدنی, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 227 تاريخ : دوشنبه 27 دی 1395 ساعت: 13:36

آغاز سئو سایت microwavefix توسط تیم تخصصی فست سئو در زمینه نمایندگی تعمیر  ماکروویو در سراسر ایران. تصمیم گرفته ایم تا سایت تخصصی تعمیر ماکروویو را با تمام کلمات مربوط به این موضوع در مدت زمان طولانی به همراه پشتیبانی برای کلمات کلیدی مختلف بهینه کنیم. در ابتدای کار ساختار سایت را به گونه ای طراحی کرده ایم تا وب سایت آماده بهینه سازی با تمام کلمات مربوط به ماکروویو باشد و از کلمات مربوط به مکان ها و  برندها شروع کرده ایم و امید داریم تا کلمات بسیاری را در این زمینه در رتبه های بالای نتایج گوگل قرار دهیم.

منبع: آغاز سئو سایت microwavefix

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : آغاز سئو سایت microwavefix, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 230 تاريخ : يکشنبه 26 دی 1395 ساعت: 17:49

تقریبا همه کسب و کار‌های اینترنتی به این نتیجه رسیده اند که سودآوری بدون سئو ممکن نیست. بسیاری از این وب سایت‌ها سئو خود را به متخصصان شرکت‌هایی نظیر فست سئو می‌سپارند و از خدمات آن‌ها بهره مند می‌شوند. اما هنوز هم این سوال در ذهن بسیاری وجود دارد که چرا باید با برون سپاری سئو یا سپردن آن به متخصصان سئو بخشی از منابع مالی را به  هدر داد؟ آشنایی بیش تر با دلایلی که در ادامه می‌خوانید شبهات شما برای استفاده از متخصصان سئو را از بین خواهد برد.

عملکرد حرفه ای و فنی
بسیاری از وب سایت‌ها خصوصا استارتاپ‌هایی که در ابتدا راه قرار دارند و با محدودیت منابع رو به رو هستند تصمیم می‌گیرند خودشان سئورا انجام دهند؛ بدون این که از شرکت‌های سئو مشاوره بخواهند.
سئو خاموش و روشن‌های زیادی دارد. به همان اندازه که بخش‌های روشن سئو را می‌بینید و خودتان می‌توانید آن رامدیریت کنید خاموشی‌های زیادی پیش رویتان قرار دارد که باعث می‌شود گاهی بیراهه را برگزینید و اشتباه بروید.
یک شرکت سئو معتبر اولا نسبت به زمانی که برای بهینه سازی وب سایت شما صرف می‌کند هزینه معقولی را دریافت می‌کند؛ ثانیا اظهار نظر فنی و عملکرد متخصصانه آن در مدت کوتاهی تاثیر مثبتش را اعمال خواهد کرد.

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : برون سپاری سئو به متخصصان,برون سپاری سئو,سئو,بهینه سازی سایت, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 274 تاريخ : شنبه 25 دی 1395 ساعت: 19:25

نمایندگی تعمیر ماکروویو

تعمیر انواع برند ها و مدل های مختلف مایکروویو توسط تکنیسین ماهر و حرفه ای بدون نیاز به تعمیر و بازنگری مجدد در دراز مدت

قیمت

تخمین و ارزیابی کامل با نرخ مقرون به صرفه و قیمت های رقابتی

مهارت

ارائه خدمات با کیفیت توسط تکنیسین های با سابقه و مجرب

 

سرعت

پاسخگویی و پیگیری در سریعترین زمان ممکن و به موقع

 

پشتیبانی ۲۴ ساعته نمایندگی تعمیر ماکروویو

پشتیبانی ۲۴ ساعته مشتریان و عیب یابی فنی با دانش و ابزار به روز توسط تکنیسین ها

  • امکان پرداخت آنلاین
  • تضمین رضایت ۱۰۰% مشتری
  • دارنده ضمانت شرکت سازنده
  • پاسخ به سوالات متداول
  • پاسخگویی ۲۴ ساعته
  • پشتیبانی انعطاف پذیر
  • درباره نمایندگی تعمیر ماکروویو

    نمایندگی تعمیر ماکروویو دارای ضمانت نامه از شرکت های سازنده و ارائه خدمات با کیفیت برای تمام انواع مدل های ماکروویو بهمراه  خدمات تعمیر اضطراری با کیفیت در ایام تعطیل

  • انتخاب نمایندگی تعمیر ماکروویو

    نمایندگی ما با ارائه راه حل های استثنایی و پشتیبانی و تعمیر مایکروویو های قدیمی و جدید با ارائه ضمانت اعتماد و رضایت مشتری و دارای طیف گسترده ای از قطعات لوازم مایکروویو می باشد.

 
 

  •  
منب
 
sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : تعمیر ماکرویو,تعمیر ماکروفر,نمایندگی تعمیر ماکروویو,نمایندگی تعمیر ماکروفر,ماکروویو,ماکروفر, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 200 تاريخ : چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت: 17:07

همیشه این سوال وجود دارد که پارامترهای اصلی و بخش های مورد توجه موتور جستجو چه بوده است؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت هر موتور جستجو به پارامترهای ویژه خود نیازمند می باشد. در ادامه به لیستی از پارامترها و خصوصیات عمومی و اصلی برای هر موتور جستجو می پردازیم. سئو روشی بر پایه تجربه است و بخش های مورد توجه موتورهای جستجو نیاز بخش سئو است.

به شکل کلی پارامترهای مهم و اصلی موتورهای جستجو جهت انجام سئو به دو بخش  پارامترهای داخل سایت و پارامترهای خارج سایت تقسیم بندی می گردد، که از جمله پارامترهای داخل سایت به کد، متن، عنوان ها، لینک های داخلی و خارجی و… می توان اشاره نمود و از جمله پارامترهای خارج سایت می توان به حضور درر شبکه های اجتماعی، لینک دهی سایت های معتبر و… اشاره نمود. در ادامه به پارامترهای مورد توجه موتورهای جستجو جهتانجام سئو سایت را عنوان خواهیم کرد.

 

پارامترها و سیگنال های مورد نیاز جهت انجام سئو

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : پارامترهای مورد توجه موتورهای جستجو جهت انجام سئو, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 206 تاريخ : چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت: 16:10

تهیه و تنظیم از مهدی مخلصیان

پیشگفتار

هنگامی که سخن از پاسداشت و گسترش زبان فارسی می‌رود و گفته می‌شود که زبان فارسی باید زبان دانش مردم ایران باشد، از سوی مردم، به ویژه دانش‌آموختگان و متخصصان حوزه‌های گوناگون دانش روز این سخن گفته می‌شود که «زبان فارسی توانایی تبدیل شدن به زبان دانش روز را ندارد!». اکنون من تلاش دارم تا در این نوشته، با چند دلیل ساده نشان دهم که مانند بسیاری از زبانهای امروزی جهان که برای سخنوران خود، زبان دانش شده‌اند، زبان فارسی هم می‌تواند در قلمرو سخنوران خودش زبان دانش باشد.

 

ساختار زبان فارسی

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : آیا زبان فارسی می‌تواند زبان دانش باشد,زبان فارسی,زبان دانش, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 172 تاريخ : چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت: 13:11

بروشور مجموعه ای حاوی اطلاعات کاربردی است که به شکل های مختلف و طرح های گرافیکی متنوعی قابل طراحی و عرضه است. شاید در نگاه اول طراحی بروشور ساده باشد؛ اما بروشور نیز مشابه با کاتالوگ، کارت ویزیت و سایر ابزارهایی که معرف یک گروه فعال و شرکت معتبر در کسب و کار هستند مهم است و هر چه قدر خلاقانه تر و خاص تر طراحی شود معرفی نامه بهتری برای آن شرکت خواهد بود.
آغاز طراحی بروشور مهم ترین گام ها در شکل گیری طراحی برتر است. پیش از این که کار طراحی بروشور را آغاز کنیم بهتر است با چند نکته ساده اما الهام بخش برای آغاز طراحی بروشور درصد موفقیت و بازدهی کار خود را در آینده بالا ببریم.

 

آموزش نکات الهام بخش برای آغاز طراحی بروشور

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 198 تاريخ : سه شنبه 21 دی 1395 ساعت: 14:18

آغاز سئو سایت طراحان توسط تیم تخصصی فست سئو با کلمات کلیدی طراحی بنر،طراحی لوگو،طراحی کارت ویزیت،طراحی ست اداری،طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور به همراه کلمات زیرمجموعه. موضوع طراحی یکی از سخت ترین و پیچیده ترین موضوعات در زمینهسئو می باشد که نیازمند زمان نسبتا طولانی برای تکمیل کار است. بعد از یک تجربه موفق در  این زمینه این بار سایت اعضای تیم طراحی خود را هدف اصلی قرار دادیم تا در یک مدت زمان تعیین شده این وب سایت را در صفحات بالای گوگل قرار دهیم. امیدواریم تا این پروژه را با موفقیت به اتمام برسانیم.

منبع: آغاز سئو سایت طراحان

 

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : آغاز سئو سایت طراحان,سئو سایت طراحان,سئو سایت,سئو, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 253 تاريخ : دوشنبه 20 دی 1395 ساعت: 18:17

در منزل مشغول انجام کار‌هایتان با کامپیوتر هستید و می‌خواهید یک پروژه مهم را شروع کنید؛ تا آخر شب بیدار مانده اید و لازم است همین امشب کار را به اتمام برسانید. هنوز هیچ بخشی از پروژه ذخیره نشده است و شما بدون توجه به احتمال از بین رفتن تغییرات مشغول پیاده سازی ایده‌هایتان بودید.

ناگهان برق قطع می‌شود و برنامه و هر چه بود و نبود غیب می‌شود؛ گویی از صبح تا به حال هیچ کاری انجام نداده بودید. چه حسی دارید؟ فکر نمی‌کنید وقت آن رسیده است که حتی با قطعی برق شرایطی فراهم شود که هیچ گاه دستگاه‌های مهمی مثل کامپیوتر خاموش نشوند؟ کامپیوتر را کنار بگذارید.

 

یخچال یکی دیگر از آن دسته وسایل مهم است که ممکن است با نوسانات برق به شدت آسیب ببیند. Spikes یا ولتاژ لحظه ای وارد می‌شود؛ نویز خطوط انتقال برق را تحت تاثیر قرار می‌دهد و به طور کلی نوسانات برق همه چیز را از حالت ایده آل خارح می‌کنند. خرید یخچال و هزینه‌هایی که مجددا باید صرف شود را چه می‌گویید؟
همان طور که می ‌بینید حتی خسارات ناشی از عدم تعادل در ولتاژرسانی هم خطرناک و نگران کننده است و می‌تواند در مقیاس مصارف خانگی مشکل ساز شود.

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : تجهیز خانه با باتری یو پی اس,باتری یو پی اس,یو پی اس,افت ولتاژ, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 204 تاريخ : دوشنبه 20 دی 1395 ساعت: 14:47

دسته بندی: مقالات کود

برچسب ها: 

پسته به عنوان یک درخت برگریز و دارای دانه های خوراکی (آجیل) دارای گل های نر و ماده می باشد و نیاز به مراقبت، نگهداری و کود مناسب دارد. بسیاری از کشاورزان و باغداران به دنبال کود برای درخت پسته هستند که البته بایستی دارای ویژگی ها و خواص منحصر به فردی باشد. چراکه صورت آسیب رسیدن به پسته از نظر اقتصادی دچار مشکلات زیادی می شوند.
بهتر است بدانید که پسته مانند سایر محصولات و آجیل های موجود، نیاز به مواد مغذی و تغذیه از درشت مغذی ها و ریز مغذی ها دارد. از درشت مغذی های مورد نیاز درخت پسته می توان به نیتروژن، فسفر، کلسیم، منیزیم، گوگرد و عناصر کم مصرف دیگری مانند آهن، منگنز، کلر، مس، هیدروژن و اکسیژن اشاره نمود که تمام این ها در کود مناسب برای درخت پسته موجود هستند.

 

مزایای کود برای درخت پسته

از مزایای کود برای درخت پسته و اثرات ماندگار آن که موجب موجب می شود تا باغداران کمتر متحمل خسارت و آسیب شوند، عبارتند از:
• بهبود افزایش قدرت تحمل در برابر گرما، سرما و خشکی بیش از اندازه آب و هوا
• موجب ترویج و ارتقاء مقدار نیتروژن مورد نیاز گیاه شده و افزایش راندمان استفاده از آن و بالا بردن کارایی محصول می شود.
• بهترین کود برای درختان پسته به کاهش حساسیت این گیاه در مقابل حشرات مخرب و بیماری های عفونی کمک می کند.
• باعث ارتقاء و بهبود رشد محصول و توسعه آن می شود.
• کود برای درخت پسته به افزایش محتوای روغن موجود در داخل دانه های محصول کمک می کند.
• افزایش و ارتقاء رسیدن و کامل شدن محصول و بالا بردن کیفیت و ماندگاری طولانی مدت آن می شود.
• کود دهی پسته به تشکیل دانه ها و تثبیت نیتروژن در پسته و دیگر حبوبات کمک می کند.

 

استفاده کود برای درخت پسته

استفاده کود برای درخت پسته

بهترین کود برای درخت پسته

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : استفاده کود برای درخت پسته,کود برای درخت پسته,کود درخت پسته,کود پسته, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 254 تاريخ : دوشنبه 20 دی 1395 ساعت: 13:04

قبل از شروع برای طراحی کارت ویزیت یا انتخاب رنگ ها برای سربرگ نیاز به یک لوگو برای برجسته ساختن نام شرکت خود دارید. لوگو یکی از مهمترین عنصر طراحی شرکت شماست زیرا اساس و پایه برای اصول دیگر بازاریابی از جمله نوشت افزار، بسته بندی، مواد تبلیغاتی و نشان ها است.
طراحی لوگو برای کارآفرینان از جمله املاک و مستغلات، فن آوری، انتشارات، آموزش گاه و … به صورت حرفه ای و متناسب با نیاز ها انجام می شود بایستی مکمل کسب و کار باشد. این طراحی با استفاده از نام کسب و کار و انتخاب قالب مناسب انجام می شود. یک طراحی لوگو حرفه ای بدون محدودیت در قالب ها، تم و رنگ ها بوده و کاملا منحصر به فرد طراحی و سفارشی سازی می شود.

تعریف طراحی لوگو


یک عنصر و اساس شناخت پذیر در طراحی گرافیک، اغلب شامل یک نام، نماد یا علامت تجاری برای بیان و نمایش دادن یک سازمان یا محصول می باشد.
در تعریف طراحی لوگو می توان گفت لوگو یک نماد منحصر بفرد می باشد که بخش جدایی ناپذیر یک شرکت است و بصورت گسترده در بازاریابی محصولات و خدمات شرکت مورد استفاده قرار می گیرد. یک لوگوی شناخته شده، نشان دهنده حسن نیت شرکت بوده و موجب حفاظت از مالکیت معنوی آن می شود.
طراحی لوگو بعنوان یک سمبل گرافیکی نشان دهنده یک شخص، شرکت یا سازمان می باشد. بطور معمول بسیاری از برند ها یک لوگوی تایپوگرافیک دارند که به وضوح نام سازمان  را نشان می دهد. اما در صورتی که یک آرم به اندازه کافی مشهور باشد مانند نایک، نیازی به استفاده از نام شرکت در آن نیست.

انواع طراحی لوگو

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : تعریف طراحی لوگو,طراحی لوگو,طراحی,لوگو,طراحی آرم,طراحی لوگو حرفه ای, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 196 تاريخ : يکشنبه 19 دی 1395 ساعت: 10:52

همان طور که می دانید، کارفرما در مقابل کلیه کارکنان خود مسئولیت مدنی دارد، لذا در صورت دارا بودن بیمه مسئولیت کارفرما، در صورت بروز هرنوع حادثه در محیط کار و بروز خسارات مالی، جانی و… کلیه خسارات وارد شده به کارکنان، توسط بیمه ایران تامین می گردد، البته در نظر داشته باشید این پرداخت در صورت محرز شدن مسئولیت بیمه گر پرداخت می گردد.
بیمه ایران، مفاد این بیمه نامه را برای کلی اشخاص حقیقی و حقوقی تنظیم نموده و شرکت ها، سازمان ها، کارخانجات و کارگاه های تولیدی و همچنین پیمانکاران ساخت و ساز های عمرانی و ساختمانی و مجریان طرح های راه سازی و… می توانند نسبت به درخواست صدور بیمه مسئولیت کارفرما اقدام نمایند.
بروز حادثه در کلیه فعالیت های روزانه امکان پذیر است، اما در صورت بروز حادثه در محل کار، کلیه مسئولیت های آن هم چون، ضرر و زیان جانی، نقص عضو، هزینه های پزشکی و درمانی، بیکاری و طول درمان بر عهده کار فرما خواهد بود، که با برآورد هزینه های نسبی آن، ضرر و زیان بسیار زیادی محسوب می گردد و عدم استفاده از بیمه مسئولیت کارفرما به نوعی ریسک به حساب خواهد آمد.
طبق قانون کار، هر شخصیت حقیقی یا حقوقی که جهت انجام امور خاصی عده ای را به کار مشغول نموده و این افراد تحت امر ایشان فعالیت می نمایند، در مقابل رعایت موارد ایمنی، سهل انگاری ها، استفاده از لوازم و وسایل بدون حفاظ ایمنی و موارد این چنینی کارمندان و کارگران خود مسئول است، این بیمه نامه دقیقا همین بخش از مسئولیت را پوشش می دهد.

 

بیمه مسئولیت کارفرما

بیمه مسئولیت کارفرما

مزیت بیمه مسئولیت کارفرما

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : بیمه مسئولیت کارفرما, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 216 تاريخ : شنبه 18 دی 1395 ساعت: 13:44

دسته بندی: مقالات کود

برچسب ها: 

کمبود آهن سبب کاهش وزن خشک اندام هوایی و ریشه می گردد، نتایج نشان می دهد که کاربرد استفاده از کود آهن در گیاه لوبیا بسیار تاثیر گذار است. عملکرد اندام هوایی و ریشه گیاه لوبیا با مصرف کود آهن بهتر شده و عملکرد مثبتی رادر گیاهان شاهد خواهیم بود. وزن خشک نمونه های لوبیا بعد از مصرف کود آهن مقدار زیادی افزایش نشان داد.
اثر کودهای مختلف آهن با منابع feso4,fe-eddha,fe-edta بر روی گیاه فلفل قرمز نشان داده است گیاهانی که با منبع کود آهن با ترکیب feso44 تیمار شده اند نسبت به دیگر ترکیبات دارای بیشترین وزن خشک میوه شده و هم چنین تعداد میوه نیز افزایش پیدا نموده است.
مصرف کود آهن سکوسترین بر گیاه سویا نیز نشان داد که مصرف مقدار آهن در سطح خاک باعث افزایش وزن ماده خشک گیاه می گردد.
مصرف کود آهن کلاته بخصوصا نانود کودهای کلاته شده بر پارامترهای مختلف رشد و آنزیم اکسیدان درگیاه ریحان نشان داد که مقدار رشد از جمله وزن تر ساقه گیاه، وزن تر برگ گیاه، وزن تر ریشه، وزن خشک اندام  هوایی و هم چنین وزن خشک ریشه وو  مقدار طول ریشه نیز به شکل معنا داری افزایش نشان می دهند.

مصرف کود آهن در گیاهان بوته ای

مصرف کود آهن در گیاهان بوته ای

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : مصرف کود آهن در گیاهان بوته ای,مصرف کود آهن در گیاهان,مصرف کود آهن,کود آهن, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 246 تاريخ : چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت: 13:15

یک نمونه از طراحی ست اداری طراحان برای مقایسه بهتر کیفیت طراحی در شرکت طراحان.

منبع: طراحی ست اداری طراحان

طراحی ست اداری طراحان

 

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : طراحی ست اداری طراحان,طراحی ست اداری,طراحی ست,ست اداری, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 212 تاريخ : يکشنبه 12 دی 1395 ساعت: 14:04

طراحی ست اداری فست سئو به صورت هماهنگ با رنگ اصلی وب سایت و استفاده از لوگو طراحی شده توسط طراحان.

منبع: طراحی ست اداری فست سئو

 

 

طراحی ست اداری فست سئو

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : طراحی ست اداری فست سئو,طراحی ست اداری,طراحی ست,ست اداری, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 222 تاريخ : يکشنبه 12 دی 1395 ساعت: 13:35

طراحی ست اداری موسسه ترجمه سریع هماهنگ با طرح استفاده شده در لوگوی وب سایت و هماهنگ با رنگ اصلی وب سایت.

منبع: طراحی ست اداری موسسه ترجمه سریع

طراحی ست اداری موسسه ترجمه سریع

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : طراحی ست اداری موسسه ترجمه سریع,طراحی ست اداری موسسه,طراحی ست اداری,ست اداری, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 204 تاريخ : يکشنبه 12 دی 1395 ساعت: 13:30

طراحی بروشور آشپزی به روشی نوین با دید بصری فوق العاده برای تبلیغات در رستوران ها و آشپزخانه های غذا.

منبع: طراحی بروشور آشپزی

 

طراحی بروشور آشپزی

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : طراحی بروشور آشپزی,طراحی بروشور,بروشور آشپزی,بروشور,طراحی, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 219 تاريخ : يکشنبه 12 دی 1395 ساعت: 13:18

طراحی بروشور شرکتی در طرح های مختلف متناسب با نوع فعالیت شرکت ها با حفظ رنگ اصلی قالب شرکت.

 

منبع: طراحی بروشور شرکتی

طراحی بروشور شرکتی

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : طراحی بروشور شرکتی,بروشور شرکتی,طراحی بروشور,بروشور, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 231 تاريخ : يکشنبه 12 دی 1395 ساعت: 13:00

طراحی بروشور دکوراسیون با جدیدترین روش های طراحی و منطبق با طرح های درخواستی

منبع: طراحی بروشور دکوراسیون

طراحی بروشور دکوراسیون

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : طراحی بروشور دکوراسیون,بروشور دکوراسیون,طراحی بروشور,بروشور,طراحی, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 218 تاريخ : يکشنبه 12 دی 1395 ساعت: 12:48

طراحی بروشور دندانپزشکی هم فاز با احساسات کاربران و مخاطبان با توجه به ظاهر متناسب با این رشته پزشکی.

منبع: طراحی بروشور دندانپزشکی

طراحی بروشور دندانپزشکی

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : طراحی بروشور دندانپزشکی,بروشور دندانپزشکی,طراحی بروشور,بروشور, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 235 تاريخ : يکشنبه 12 دی 1395 ساعت: 12:41

لینک دوستان

خبرنامه